fbpx

Yaratıcı Drama Atölyesi

KAYIT FORMU

(Verdiğiniz bilgiler üçüncü kişi ya da kurumlarla paylaşılmaz.)

ÇALIŞMA KOŞULLARI 

(Yaratıcı Drama Atölyesi) 

Süreç

1. Atölye 3 aşamadan oluşur. Her aşama 12 hafta sürer ve her hafta 1 oturum gerçekleştirilir. Her oturum, 1 kısa molayla birlikte, 6 – 8 yaş grubu için 60 dakika; 9 – 12 yaş grubu için 70 dakika sürer.

2. Her çocuk özeldir; her bireyin öğrenme yapısına göre eğitim verilir. Dolayısıyla atölyenin var olan müfredatı ilk 4 haftada çocukların gelişim ihtiyacına göre son halini alır ve veliyle paylaşılır. Eğitmen süreç içinde çocukların gelişimine ve ihtiyaçlarına göre müfredatta kısmen değişiklikler yapabilir. 

3. İkinci ve üçüncü aşama müfredatlarının yapılandırılmasında velilerin talepleri de göz önüne alınır. 

4. Çalışmalar, olağanüstü koşullar dışında, her hafta düzenli yapılır. 

5. Çalışmalar yüz yüze yapılır. Çalışmalar, zorunlu koşullarda (pandemi nedeniyle kapanma, iklim koşulları vb.), yüz yüze çalışmalar başlayana kadar, Zoom uygulaması üzerinden online gerçekleştirilir. Yarıyıl tatilinde ve ara tatillerde çalışmalar Zoom uygulaması üzerinden online gerçekleştirilir. Online çalışmalarda özel program uygulanır.

6. Zorunlu online çalışma sürecinde Zoom katılım bilgileri katılımcıya en geç ilk oturumdan bir gün önce WhatsApp üzerinden gönderilir. Katılımcı bu bilgilerle, çalışmaya 5 dakika kala, uygulamaya giriş yapar. Her oturumda aynı giriş bilgileri kullanılır.

 

Kayıt, Katılım ve Devamlılık

7. Atölyenin her aşamasına, 6 – 8 ve 9 – 12 yaş gruplarındaki çocuklar, velisinin kayıt yaptırmasıyla, katılabilir. Sınıfların yaş dağılımı ilk 2 hafta içinde netleşir.

8. Çalışmalar, başlangıç tarihi ilan edilmiş bile olsa, gruba en az 6 öğrencinin kayıt yaptırmasıyla başlar. Yeterli sayıya ulaşılamadıysa başlamak için bir sonraki hafta beklenir. 

9. Atölye başladıktan sonra kayıt yaptıran katılımcılara katılamadığı çalışmalar için takip eden çalışmada bir ön anlatım yapılır. 

10. Başladıktan sonra; çalışmalar belirlenen gün ve saatlerde yapılır. Katılımcılar çalışmaya zamanında katılmalıdır. 

11. Öğrenciler tüm çalışmalara katılmalıdır. Her aşamada 3 devamsızlık hakkı vardır. Öğrencinin devamsızlık hakkını kullanması ve herhangi bir sebeple çalışmaya katılamaması durumunda telafi çalışması, ücret iadesi ya da eksik ödeme yapılmaz. 

12. Katılımcının eğitim hakkı kayıt yaptırdığı atölye sürecinde geçerlidir. Bu hak başka bir zamana ertelenemez ya da başka bir seminere / atölyeye vb. aktarılamaz. 

13. Çalışmaları, özel durumlar dışında, ismi geçen eğitmenler yapar. Özel durumlarda (hastalık, seyahat, mesleki zorunluluk vb.) diğer eğitmenler ders yapar ve müfredatı uygular. 

14. Eğitim koordinatörü, eğitim sürecini iyileştirmek için, kalıcı eğitmen değişikliği yapabilir.

15. Eğitim koordinatörü, eğitim sürecini iyileştirmek için, belirli çalışmalara misafir eğitmen davet edebilir.

16. Eğitim koordinatörü, eğitim sürecini iyileştirmek için, geçici ya da kalıcı mekan değişikliği yapabilir.

17. Kayıt gerçekleştiğinde veli atölyenin WhatsApp grubuna eklenir. Dosya ve bilgi paylaşımı bu grup üzerinden gerçekleştirilir. Atölye tamamlandığında WhatsApp grubu kapatılır. 

 

Ödeme 

18. Ödemeler TİDA’nın Ticaret Bakanlığı (ETBİS) onaylı, resmi online satış sitesi (www.tidasanat.com.tr) üzerinden, 256 bit SSL koruması ile güvenle yapılır. Kredi kartı bilgilerini kart sahibi dışında kimse göremez. EFT / havale ile ödemelerde ise veliye banka hesap bilgileri iletilir. 

19. 12 haftalık 1 aşama ücretinin tamamı (varsa, indirimli olarak) kredi kartına 12 taksit seçeneğiyle ödenir.

20. Ödemelerin e-faturası ilk oturumun başladığı günden sonraki 2 iş günü içinde e-posta yoluyla kayıt formunda belirtilen e-posta adresine gönderilir. 

21. Öğrenci atölyeye kayıt edildiğinde o aşamadaki kontenjanı tamamlar. Dolayısıyla, derse katılamasa ya da atölyeyi yarıda bıraksa bile, veli 12 haftalık aşama ücretinin tamamını ödemekle yükümlüdür. 

22. Atölye başlamadan 1 hafta önceye kadar veli ücret iadesi talep ederse ya da belirlenen tarihten 2 hafta sonraya kadar, koşullar nedeniyle atölye açılamazsa, TİDA’ya ödenen ücretin tamamı, en geç 2 iş günü içinde iade edilir. Atölye başladıktan sonra herhangi bir sebeple ücret iadesi yapılmaz. 

23. Atölye başladıktan sonra, aşağıdaki durumlarda katılımcıya, talep üzerine, kalan sürecin ücreti iade edilir. Bu 2 madde dışında herhangi bir sebeple ücret iadesi yapılmaz.

23.1. TİDA tarafından, zorunlu nedenlerle, eğitimin yarıda kalması,

23.2. Kalıcı mekan değişikliği durumunda katılımcının devam edememesi.

24. Her aşama için ödenen ücret 12 saatlik eğitim bedelidir. Atölye tamamlandıktan sonra yapılacak her türlü danışmanlık, koçluk, ürün değerlendirme vb. hizmetler ayrıca ücretlendirilir.

 

Ödev 

25. Her çalışma sonunda eğitmen katılımcılara o gün işlenen konuların pekişmesi için ödev verebilir. Bu ödevleri yapmak ve sunmak zorunlu değildir. Ödevler bireysel çalışmalardır ve katılımcının sorumluluğundadır. Katılımcının atölyeden iyi bir şekilde faydalanabilmesi için bu ödevleri düzenli yapması tavsiye edilir. 

 

Katılım Belgesi 

26. Katılım belgesi, yeterli devam durumunda, ücretin tamamı ödendiğinde ve üç aşama tamamlandığında verilir. 

 

Sorumluluklar 

27. Çalışma ortamında pandemi koşullarının gerektirdiği şekilde; sosyal mesafe, hijyen ve maske kuralına uyarak çalışma gerçekleştirilir. Pandemiye dair yayımlanan genelgelerdeki kurallar esastır.

28. Çalışmaların videosu, eğitmenin çalışma notları ve katılımcıların fotoğrafları izin alınmadan kamuoyuna açık alanlarda paylaşılamaz. 

29. Velinin verdiği kimlik ve iletişim bilgileri üçüncü kişi ya da kurumlarla paylaşılmaz. İletişim bilgileri TİDA ve katılımcı arasındaki iletişimi sağlamak için kullanılır.

30. İkinci ve olursa üçüncü aşamada da bu çalışma koşulları geçerlidir. 

31. Çalışma koşulları her dönem güncellenir. Veli kayıt yaptırdığı dönemin çalışma koşullarından sorumludur. Kayıt sonrasında çalışma koşulları veliye e-posta yoluyla gönderilir.

32. Her aşamada bu çalışma koşulları geçerlidir.

33. TİDA, çalışma sürecinde ve çalışma koşullarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.

34. Çalışma koşulları 34 maddeden oluşur. Bu koşullar TİDA ve veli arasındaki ilişkiyi belirler. Veli kayıt formunu doldurarak bu çalışma koşulların tamamını okuduğunu ve içindeki tüm maddeleri kabul ettiğini kabul, beyan ve taahhüt eder. 

TİDA

Adres: Caferağa Mah. General Asım Gündüz Cad. No: 62 İç Kapı No: 5 Kadıköy / İstanbul

E-posta: tida@tida.com.tr

Telefon: 0532 723 52 03

Hızlı İletişim
Merhaba. Bize WhatsApp'tan hızlıca ulaşabilirsiniz.